ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک نفر در مازندران در برابر دیدگان مردم اعدام شد

یک نفر به اتهام قتل، صبح امروز دوشنبه ۱۴ دی در شهرستان میاندرود استان مازندران در برابر دیدگان مردم اعدام شد.

یک نفر به اتهام قتل، صبح امروز دوشنبه ۱۴ دی در شهرستان میاندرود استان مازندران در برابر دیدگان مردم اعدام شد.

عکس از آرشیو

خبرگزاری فارس نام فرد اعدام شده را «عباس. ب» گزارش داد و نوشت: «دقایقی قبل در سه‌راه اسلام‌آباد شهر سورک، قاتل خدیجه رمضانی بانوی جوان میاندورودی با قرائت حکم و در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.»

بر پایه این گزارش، این شخص به همراه سه نفر دیگر در اردبیهشت‌ماه امسال، خدیجه رمضانی را که قرار بود به یک دندان‌پزشکی به ساری برود سوار کردند و دیگر از او خبری نشد تا این‌که جسدش بعد از حدود دو هفته در جنگل‌های دارابکلا پیدا شد.

برای یکی دیگر از متهمان به اتهام «همدستی در قتل» ۲۵ سال حبس تعزیری صادر شده است.

قتل و خرید و فروش مواد مخدر از جمله جرایمی است که در قوانین ایران برای آن‌ها مجازات اعدام تعیین شده است.

تنها در دو هفته گذشته دست‌کم ۲۶ نفر در ایران اعدام شدند.

آمار اعدام در ایران در سال‌های گذشته مدام روبه افزایش بوده است. ایران پس از چین، دومین تعداد اعدام در جهان را دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    جمله عنوان این خبر" یک نفر در مازندران در برابر دیدگان مردم اعدام شد " ناقص است و با اضافه کردن چند کلمه ای کامل میشود " یک نفر در مازندران در برابر دیدگان مردم و کوه ها و درخت ها اعدام شد"! سی و چند سال از کودتای امپریالیست های غربی و کارترها و هنری کسینجرها تحت نام جمهوری اسلامی و توسط گماشتگان شیطان زاده و شیطان صفت شان در داخل عبا در ایران میگذرد که بنده شیطان شده گان وگماشته گان فرمایه و شیطان زاده حکومتی پاسدارچی ها و بسیجی ها و اطلاعاتی ها هزارها دختر و زن ربائی به اصطلاح قانونی کرده اند که متاسفانه تجاوزاتشان و قتل هایشان برعلیه دختران و زنان چه در زندان ها و سیاه چال ها گاه گاهی و بندرت علنی میشود و کسی هم از این شیطان زاده گان نه محاکمه شده و نه اعدام شده است!! وقتیکه در کشوری شیطان بزرگ علی خامنه ای و شیاطین زاده گان حکومتی و نماز جمعه خوانش که سی و چند سال مغز انسان ها را مکیده اند و آنها را تبدیل به ربات های شبه انسان کرده اند چرا نباید اینها بعنوان تماشاچی در اعدام حاضر شوند؟ در حقیقت مسببان اصلی فحایع فحشا و فقز و ناموس کشی و آدم ربائی و زورگیری و معتادی تماما" در دربار شیطان بزرگ علی خامنه ای و مجلس نشین های نمایشی و فرمایشی و رئیس جمهور آخوندی کاملا" قابل روئیت هستند !!

  • سرسوپور زاده

    حاج آقا نمر را که می کشند بد است چرا که تروریست طرفدار ولایت فقیه است! اما این بیچاره عباس ب که از دوستان اهل بیت است و زن را کشته! زن هم که نصف آدم است از نطر اسلامی پس چرا باید این بیچاره را که خودش هم قربانی ست بکشند!!!