ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارتش مصر: بقایای هواپیمای مفقود شده پیدا شد

در حالی‌که آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره یافتن لاشه هواپیمای مفقود شده مصری تکذیب شده بود، ارتش مصر اعلام کرد که بقایای هواپیما و وسایل سرنشینان آن را در شمال اسکندریه پیدا کرده است.

ارتش مصر جمعه ۲۰ مه / ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد که بقایای هواپیمای مفقود شده ایرباس ۳۲۰ متعلق به شرکت هوایی «اجیپت ایر» و وسایل سرنشینان آن را را یافته است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش مصر در بیانیه‌ای گفت: «هواپیماها و ناوهای ارتش وسایل مسافران و بقایای هواپیما را در ۲۹۰ کیلومتری شمال شهر اسکندریه پیدا کردند.»

پیش از این یک بار مقامات سازمان هواپیمایی یونان از یافتن لاشه هواپیمای مفقود شده خبر داده بودند که شرکت هوایی «اجیپت ایر» آن را تکذیب کرد و اعلام کرد که جست‌وجوها همچنان ادامه دارد.

هواپیمای ایرباس ۳۲۰ مصری، متعلق به شرکت هوایی «اجیپت ایر» با ۶۶ مسافر و خدمه چهارشنبه شب ۱۸ مه / ۲۹ اردیبهشت در ساعت ۲۳ و ۹ دقیقه به‌وقت محلی از پاریس به مقصد قاهره پرواز کرد و در ساعت دو و ۴۵ دقیقه بامداد پنج‌شنبه ۱۹ مه / ۳۰ اردیبهشت ناپدید شد.

۵۶ مسافر از جمله ۳۰ مصری و ۱۵ فرانسوی و ۱۰ خدمه در این هواپیما بودند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.