ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صمد پورشه، از بازداشت‌شدگان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» برای گذراندن حکم حبس به زندان رفت

صمد پورشه در یک پرونده به اتهام توهین به علی خامنه‌ای و تبلیغ علیه نظام در مجموع به شش ماه و یک روز حبس محکوم شده است.

براساس گزارش‌های رسیده به «زمانه»‌ صمد پورشه، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری «زن‌، زندگی، آزادی» جهت اجرای حکم حبس راهی زندان شد‏.

شعبه اول دادگاه انقلاب یاسوج در یک پرونده صمد پورشه را به اتهام «توهین به مقام رهبری» و «تبلیغ علیه نظام» به سه ماه و یک روز حبس و ۲۵ میلیون ریال جزای نقدی بدل از سه ماه حبس محکوم کرده است. او اکنون برای گذراندن سه ماه و یک روز حبس به زندان رفته است.

تصویری از حکم صمد پورشه، معترض بازداشتی در یاسوج

نیروهای امنیتی یاسوج صمد پورشه را ۲۵ شهریورماه سال جاری همزمان با نخستین سالگرد کشته شدن ژینا (مهسا) امینی بازداشت کردند. او اوایل آبان‌ماه، با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی و کفالت تا اتمام مراحل دادرسی از زندان مرکزی یاسوج آزاد شده بود.

شعبه دوم دادگاه کیفری یک یاسوج بهمن ماه سال جاری در پرونده دیگری صمد پورشه را به اتهام‌های «نشر اکاذیب رایانه‌ای» و «تشویش اذهان عمومی» به تحمل یک سال حبس محکوم کرده است که این حکم به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.